Daily Updates

Election Commission of Pakistan 2024

Election Commission of Pakistan 2024

آزاد امیدواروں کا جادو چل گیا۔ غیر سرکاری نتاجی قومی اسمبلی کی 89 نون لیگ نے 60 سیٹیں جیت لیں۔ پیپلز پارٹی 47 پر کامیاب ہو سکی ایم کیو ایم کی پتنگ بھی آٹھ سیٹیں لے کر اڑ گئی۔ میں پاکستان پارٹی کو ریلیف دیں۔ سیٹ ملی جے یو آئی اور قاف لیگ بھی 2 نشستیں تلاش کر سکے۔ عام انتخابات میں بڑے بڑے برج الٹ دیے گئے۔

جہانگیر ترین قومی اسمبلی کے دونوں حلقوں انتحاب میں پرویز خٹک سے ہار گئے۔ مولانا نے شیخ رشید کو چار این اے 56 سے شکست دی۔ فضل الرحمان اے 6 سے سیٹ نہ ہٹا سکے۔ سراج الحق ایم ایل ولی خان آفتاب شیر سے ہار گئے۔ پاو اور علی شاہ کو شکست دی۔ چلا گیا۔ انتخابات آزاد امیدواروں کی جیت کے ساتھ ہوئے۔ شفاء واجے، اگر ہماری نیت میں غلطی تھی تو یہ رزلٹ برا نہ ہوتا، وزیر گوہر اعجاز کی نیوز کانفرنس میں کہا کہ امید ہے۔ انتخابات کے بعد بننے والی حکومت عوام کی ہوگی۔

Election Commission of Pakistan

، وزیرے نے کہا قیاس آرائیاں، آئیں۔ اس کے باوجود انتخابی فیصلہ پر ڈٹا رہا ہیں عام امتحان کے دوران بڑے بڑے برج الٹ گئے۔ لیگ کے بڑے نام بڑے مارجن سے ہار گئے۔ این اے 15 میں نواز شریف کا مقابلہ آزاد امیدوار نے سب کو بڑے فرق سے شکست دی۔ لاہور نے وزیر اعظم کو 24000 ووٹوں سے شکست دی۔ ہلکے این اے 122 میں سبکا بڑا اپ سیٹ وزیر ریلوے نے 39000 کی فتح پٹڑی سے اتار دی۔

خواجہ سعد رفیع کی وکٹ ایک کے فرق سے گری۔ فیصل آباد سے عابد شیر علی اپنے آبائی شہر چلے گئے۔ جاوید لطیف کو 38000 ووٹوں سے بچا سکے۔ رانا مسعود اور شیخ روحیل عسکر کو شکست ہوئی۔ مکمل طور پر باہر ہو [موسیقی] بڑے بڑے سیاسی نام بڑے مقابلے سے باہر ہو گئے۔ جہانگیر ترین قومی اسمبلی کے دونوں ٹیکم میں حلقوں میں امیدیں دم توڑ گئیں۔ پاکستان پارٹی کے جہانگیر ترین شکاس کا ملتان سے بڑا ٹکراؤ 93 لودھرا سے 40 ہزار کا فرق سامنے آیا۔

Election Results Today

سبک وزیر چار این اے 44 سے مولانا فضل الرحمان سیٹ این اے این اے 6 سے سراج الحق بھی ہار گئے۔ ایم ایل ولی خان آفتاب خان شیر پاو اور علی شاہ کو شکست ہوئی جبکہ چوہدری پرویز الٰہی اور قیصرہ الٰہی نے دو چار سے شکست دی۔ ملتان سے مہربان قریشی کی سیٹ نہ نکالی جائے۔ ساقی سبک وزیر راجہ بشارت اور ایاز امیر این اے 82 میں ہارنے والوں میں ندیم افضل چند مختار احمد خیبر سے ہار گئے۔

election results today
election commission of pakistan election results today

آزاد امیدواروں کا پختون خوا میدان این اے 10 سے بیرسٹر گوہر فتح مخالف امیدوار کو 80 ہزار روپے ملے اسد قیصر نے شاندار انداز میں 100 کے فرق سے شکست دی۔ گلزار N1 سے اپنے حلقوں میں گھومتا رہا۔ عمر ایوب 192000 ووٹ لے کر کامیاب ہوئے۔ شہرام خان ترکئی کو حلقہ 20 سے کامیابی این اے 44 سے علی امین گنڈا پور بادی کو مل گئے۔ کامیابی کی قیادت کے ساتھ کامیابی سندھ کے باتر حلقوں میں تیر اپوزیشن پر لگا۔ بلاول نے این 194 کا شکار کیا۔ این اے 207 سے .بھٹو زرداری کامیاب ہوئے۔ آصف زرداری نان گورنمنٹ نان حاتم جیت گئے

karachi Election Results today

مقامی رسم الخط زمین پر بھی مارو ووٹوں کی گنتی میں 22 گھنٹے لگے۔ صورت حال پرفیکٹ نہیں ہو سکتی تھی، لیکن امتحان پرفیکٹ تھا۔ آزاد امیدوار سامنے نہ آسکے پنجاب میں کامیاب نون لیگوں کی بڑی تعداد فتح سندھ میں درجنوں امیدواروں کو گولی مار دی گئی۔ درجنوں مخالفین کو نشانہ بنایا گیا۔ تمی مرہلے میں امیدواروں کا نتیجہ لاہور سے نون لیگ کا راج دائر این اے 130 سے ​​نواز شریف کامیاب ہوئے۔ شہباز شریف 123 ووٹوں سے کامیاب ہوئے۔ مریم نواز ایوان 119 کے ساتھ گئیں۔

حمزہ شہباز 118 کا حصہ بن گئے۔ این 120 سے آیا صادق الیکشن جیت گئیں۔ سیف الملوک 126 رنز بنانے کے بعد کامیاب رہے۔ این 127 سے شیر کی دھاڑ سنائی دی۔ عطااللہ تار نے بلاول بھٹو کو شکست دی۔ نون لیگ کے اتحاد سے عبدل 117 میں علیم خان لاہور سے کامیاب ہوئے اور چوہدری بھی کامیابی بھی حاصل کریں [موسیقی] نون لیگ کا مرکز چلا گیا اور پنجاب میں بڑا جلسہ مریم نواز ن لیگ کی سربراہ بن کر ابھر رہی ہیں۔ ۔

karachi Election Results Today

ووٹ کو عزت دینے کے بیان پر اور میاں صاحب چاہتے تھے کہ میں پاکستان میں جمہوریت کے لیے کھڑا ہوں۔ اور پاکستان میں ووٹ کو باعزت بنایا جائے۔

پارٹی پوزیشن یہ ہے کہ پاکستان تحریکانصاف ان میں سے 77 جو آزاد امیدوار ہیں۔ پاکستان وقف قومی اسمبلی کے اندر مسلم لیگ نون کی اب تک کی تعداد 57. 57 ہے۔ ہم پاکستان پیپلز پارٹی کے 43 ہیں۔ ایم کے ایم کے چھ حقیقی معنوں میں آزاد ہیں۔ وہ چار آزاد ہیں اور آئی پی پی ان کی ہے۔ تین کا تعلق جے یو آئی اور دو کا بی این پی منگل سے ہے۔

Election Commission of Pakistan

جو ہے اس کے ساتھ ہم ایک ہیں اور پاکستان ہمارا ہے۔ cof جس میں سے ایک ہے اور pn a یہ اور یہ یہ بلوچستان کی پارٹی ہے جو ان میں سے ایک ہے۔ تو اب تک کے کل نتائج یہ ہیں۔ اس میں دیکھا جائے تو لیڈ آزاد وہ جو کچھ کر رہے ہیں پاکستان کی حمایت حاصل ہے۔ تحریک انصاف اس وقت بھی 77 پر ہے۔ لیکن اب مسئلہ یہ ہے کہ ان میں سے کوئی ایک پارٹی اس قابل نہیں ہے۔

وہ آزادانہ طور پر حکومت بنا سکتے ہیں۔ اگر ہم اپنا فرض ادا کرتے ہیں تو ہم اپنا فرض ادا کرتے ہیں۔ آزاد امیدوار جنہیں پاکستان تحریک… اگر ہمیں انصاف کی حمایت حاصل ہے تو وہ بھی اگر وہ حکومت بنانا چاہتے ہیں تو ان کے پاس بھی ہے۔ ایک ہی آپشن ہے کہ یہاں سے انہیں پاکستان جانا پڑے۔ مسلم لیگ نون سے ملنا ہو گا یا وہ پاکستان پیپلز پارٹی کے ساتھ ہیں۔ ہمیں ملنا ہے تب ہی وہ اس قابل ہو گا۔

karachi mayor Election results today

اب آصف زرداری صاحب یہ فیصلہ لیں۔ کیا ان کی پی ٹی آئی سے ملی بھگت ہے؟ آپ حکومت بنانا چاہتے ہیں یا نون لیگ سے تعلق رکھتے ہیں؟ اگر آپ میرے ساتھ مل کر حکومت بنانا چاہتے ہیں۔ یہ نہ سوچیں کہ آصف علی زرداری صاحب پی ٹی آئی اگر آپ خطرہ مول لیں گے تو آپ کو وہی محسوس ہوگی۔ کہ پاکستان مسلم لیگ پاکستان کے نام سے جانی جاتی ہے۔

election commission of pakistan
Election Commission of Pakistan
𝐋𝐈𝐕𝐄 Election Results
election results today

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button